Storingen, klachten, schades meldt u aan ons kantoor
Wij zorgen voor de continuïteit binnen uw VVE
K & C Eigendom Management, uw VVE zonder financiële zorgen!
Experts in VVE beheer!
K & C Eigendom Management; uw beheerder in de regio
De ALV, het belangrijkste orgaan binnen uw VVE
Passende contracten voor al uw technische installaties
Administratief management
Het administratief management omvat o.a. het organiseren van een Algemene Ledenvergadering (ALV), het up to date houden van het ledenbestand, het uploaden van VVE Documenten in K & C Net, contact met de notaris bij verhuizingen van leden en het afhandelen van de eigendomsoverdrachten.
Voorafgaand aan de ALV heeft K & C Eigendom Management overleg met het bestuur over de agenda, ingekomen stukken, conceptbegroting en de vergaderlocatie. Tijdens de ALV neemt de vertegenwoordiger van K & C Eigendom Management een onderling afgesproken rol in als voorzitter en/of notulist. Na afloop van de ALV worden de notulen opgesteld door de vertegenwoordiger van K & C Eigendom Management.